Lovisa Liedgren så tur att vi har dig! <3

Heej!
Jag har varit JÄTTE JÄTTE DÅLIG på att uppdatera.. ledsen för de..
Men det finns faktiskt en bra anledning till det och det är att jag har haft VÄLDIG fullt upp i skolan med prov, uppsatser, läxor och redovisningar.. =(   Men det är väl inför betygen ;)
Vill bara säga att det är TUR att vi har dig Lollan för annars skulle vår blogg ha gått i "konkurs" för längesen! <3
DU ÄR BARA BÄST!!!<3

Men det mesta jag har gjort som jag minns är att jag varit på stan med Lollan och sen följde hon med mig på make up store där jag fick en 50 minuters lång make up..
I helgen var jag på konfa läger på solvik från Fredag 13:00 till på Lördag 22:00..
Var med Sophie hur kul som helst och det var skit naijs väder men jag hade lite fel kläder och höll på att svättas ihjäl x\  Hahaha... kommer inte ihåg nått mer just nu xD

Min syster och mamma har ju kommit hem från Turkiet och av dom fick jag en tröja, tre kvarts mjukis byxor och flera armband ;P

Idag har skolan varit bra och det är VÄLDIGT skönt att slippa andra åttan =D
Jag hann klart med mina shorts på sy slöjden och jag blev faktiskt nöjd.

Grattis!
Till min P 12 till bror som har fyllt 13 år idag.. =) Han fick ett data spel och en tröja och imorgon ska han typ få köpa en cykel och jag är "väldigt" avundsjuk =(

Nu ska jag typ göra idrotts läxan och öva inför Biologi provet som vi har imorrn..



                             JAG ÄLSKAR DIG! <3
                     
                      OM  DU  LÄMNADE  MIG  NU!




VI SES NÄR VI SES <3

                                    / Elin.B



 Världens bästa låt! <3




Kommentarer
Postat av: LinnéaN

SKÖNT Å SLIPPA OSS?! :O

Så jävla söta på bilden,(A) <3



Den låten Har jag på mobilen (A) EXAKT denna

2010-05-18 @ 22:43:34
URL: http://lellaboliden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0