måndag-fredag

jaa nu var de fredag igen ,allt går ju jätte fort . tänkt snart är jag typ 20 och då kommer jag nog inte sitte i dena här stolen och skriva kommer nog vara på mitt jobb och vara där eller när föratt jag kommer typ inte få nått jobb när jag blir stor ,HAHAHAHAHAHföratt jag kommer inte bil stor:sHAHAHAHA jo jag kommer ju bli biff:] men dagen har varit bar, men de bäst var att amina var på skolan :D:D:D:D:D asså fy vad jag blev glad,men burre ville inte släppa mig så jag fick typ inte göra min kram till hon menmen amina du vet att jag ändå gillar dig.:]hahahaah ,men ikväll vet jag inte om de händer nått speciellt eller jag vet inte om jag ska till stan med familjen:sabbe har fotboll men jag taggar typ de:]eller ja som ni fattar blev de ju inget med dina.menmen fick typ inte ens föratt jag be3vhövde typ vara hemma. menmen imorgon kanske burre skulle komma:] eller jag måste nog säga de till mamma och pappa så de är OK :]men jag tror att det är de .
men jag ska hjälpa mamma med maten och får vi se vad jag gör.

JAG & ELIN I TISDAGS .
  
//LOVISA( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0