*mer FANTA pucko

jaa kim vill du ha mer fanta ,HAHAHAHAH de är en rolig historia kan man säga föratt han drack de och jag fick inte smaka så jag "hälde" de på han:] men sen fick jag igen som de var nog inte värt.men sen började razze och gå på mig och burre hjälpte mig inte ens:o menmen gjort är gjort, men annars var skolan OK eller jag har ju typ grös i tröjan från kims utbrått:s menmen.ikväll kanske samme och angelina skulle komma eller jag vet inte vi kanske ska vara ute eller nått.men elin skulle ju göra läxor som alltid de är därför hon inte kan skriva menmen nu skirver ju jag.men imorgon skulle jag typ till stan så vi får se om jag skriver nått mer ikväll eller imorgon på morgonen vi får se somsagt.

//LOVISA( L ) *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0