NORGE

idag ar ju norge en stor dag och de har wilma linne liedgren också. norge har natskonaldag idag och wilma fyller 10 år:D så grattis till er. eller jo de finns ju många som flyyer år idag men jag pallar inte skriva alla jag vet. idag var de skolan och den var väll okej,eller a de var inte hela perfekt men okej var den väll. kim var jätte snäll idag "allt mitt och ditt" visst kim:]? men jag har haft lite svag fot idag så har typ små haltat(vill inte att alla ska se de) så har gått och haft lite ont ,menmen . ikväll är de match som gäller och sen hem och fira wilma. men nu ska jag gå och göra maten med min kära bror .
SÖTA POJCKAR ,MEN OCKSÅ MINA BÄSTISAR:D

//LOVISA ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0