ont i halsen som typ alltid:(

jojag nu har jag ont i halsen igen menmen få ha de bra ändå eller vi hoppas att jag kan de:] idag vet jag inte vad jag ska göra .ska kanske "skräpa" om jag hittar några snygga bilder(blir svårt) .men nu fick jag veta att vi typ ska till stan:s .men jag vet inte om jag vill med. menmen vi hörs .

oj laggade ,menmen vi for till stan och de vart inte så nice. menmen nu är ju hemma och de är nice. ska äta skriver mer sen.
KÄRA HJÄRTANES ,KÄRA SYSTER .

//LOVISA ( L ) *

Kommentarer
Postat av: E

guuusis vad söt hon är :]

hälsa grattis till henne från mig om du inte redan har gjort det!



btw, jättefina bilder lovisa :D (Y)

2010-05-17 @ 20:22:52
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0