Prao!! =D

Tjaa! =)

Lite som har hänt under helgen är att i fredags var jag med Lollan och Kim och vi for ju som sagt till Sandfors discot och var där med Sandforsarna och det var skiit naijs förutom lite saker som Lollan redan berättat om.. <3
Efter discot for Kim hem och så for jag och Lollan hem till mig och satt och snackade ett tag <3

lördagen for jag och Lollan först och såg en bit av SK STORMS (97-98-99) match och sen for vi på hajk till Floda med TG! :D Det var jag, Lollan, Affe,Hannes och Sandra + ledarna! 
Vi badade och spelade brännboll mm och sen träffade vi ju också englarna som var jätte schyssta!!! <3
Vi sov ju över en natt och vi hade jätte kul =) förutom vissa saker som Lollan vet...

söndagen packade vi ihop och sen for vi hemåt :) På vägen stannade vi i Burträsk och köpte glass och jag fick 3 PiggElin!!! =D De var "gött" <3 Sen hade Anton släkt kalas nästan direkt som jag kom hem och då var jag med små kusinerna Alma, Ester och Egon :)
På kvällen var jag med Sandforsgangstrarna + några andra och vi var på skolan, Mulle och sen var vi hos mig och grilla korv..

I veckan har jag prao och jag är på Sandforsskolan och de äger för dom har elevensdag vecka!!! Jag har typ lyssnat när dom övat inför musikalen/ teatern som är på Fredag och den e jätte bra och sen har jag målat, bakat mm.. Och så igår kväll var jag först och övade med Lollan och sen var jag med hon, Kim, Gustav, Anton och Tommy =D <3

Idag följde jag med 6 an till Boliden och där trodde jag att vi skulle få se en pjäs men "tydligen inte".. =(
Men dom hade i alla fall syslöjd och språk.
När vi kom hem till Sandfors igen var de mat och sen E A efter de gympa och sen slutade vi =D

Ikväll ska jag kanske med Sosso till ers..
De blir kul att träffa vännerna där!! <3

Just nu sitter jag och tänker... <3 




VI  SES  NÄR  VI  SES!! (L) /ElinB <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0