rara söta anna ,

Vi träffade Anna i korvkioskkön. Hon utstråla värme och var ett kön. aa mina nya älsklingar, som är snygga,söta,cool,och äger på att sjunga eller:]? och låten är typ till mig, aa jag älskar den och dom dom har typ värdens roligaste låtar också föratt de är sommar & efterfest .dom är ju underbara:D .men nu kanske jag inte ska prata om alla låter eller killa jag tycker om,eller jag är ju bara KÄR i en kille, men de finns många snygga killa och söt killar i värden eller? men jag kan inte säga alla killar som är snygga heller föratt de skulle inte finnas tid till:$hahahahah men skolan har då varit bra,eller olivia blev lite arg på mig :s okej ledsen olivia men nu har vi ju kontaktet( Y ) . annars var väll skolan okej. jo igår på stan elin blev jätte fin. de kommer bilder snatr jag ska bara skriva klart om de är OK?  hahahahha aa jag tror de är de. men jag tror jag inte ska skriva så mycket mer, ska kanske höra om vi ska göra nått, är de någon som vill vara med så kom till mig och elin ?:)
eller smsa 0768-218295 / 0703-827884 :D
   
kolla en sån ska jag och elin köpa visst :)?
HADE LITE OCH GÖRA :].
kommer kanske mer sen som jag typ alltid säger.:]
//LOVISA( L ) *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0