sandfors-pojkar är inte som andra:]

jag kan ju bara säga att pojkarna isandfors är inte som andra föratt dom älskar man mer än allt. man kan säga allt till dom och man kan nästan göra allt med dom,inte så allt men asså de är alltid kul med dom.:]men kan somna och dom väker en inte mitt i drömen (eller så inte),dom är som en klippa som alltid finns där. som en filt på kvällen när men fryser. min kärlek till er är ovärdelig:] men som sagt jag var ju med dom igår jo och elin ,de var kul.vi är ju gansktarna i stan så vi ganstrade ju runt,:D . sen såg vi "BRÜNO" men jag anton och gurra dekade/soimnade och dom andra for typ ut och gjorde punka på mitt däck(elin) .och sen såg dom typ mer filmer retade mig och anton.de jag har undrat på ett tag är hur alla vaknade på soim fel ställe. elin vaknar i stolen ,kim i sofan med gurra och gurra somnade med mig och sen anton vaknade typ inne. de var lite konstigt, menmen .men på morgonen väkte jag typ alla :D då var dom inte glad . jag gick runt och viskade saker i öronen och sånt. idag ska jag till mormor kom typ just från farmor de är ju morsdag idag grattis alla mammam ,mormädrar och farmmädar eller vad de nu heter.
UNDERBARA OCH ÄLSKADE AV MIG .
 I N T E  S O M  A N D R A , 

// LOVISA ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0