snällasnälla.. .

asså jag ber typ att de kommer rengna idag:] jag vet de är konstig men asså jag älskar när de rengnar:] jag vet som inte varför men de är som så mysigt när men kommer in och tar på mig sina myskläder,ser typ en film och bara låter livet leka i huset:D ni måste säga att de är gansak kul? hahahaha men vi för väll se om de regnar eller inte. men på dagen har jag inte så stora planer .typ att de ska regna men de kan jag ju inte som bestäma. emma skulle bort och elin är också bort:( så de blir nog att bara var hemma och inte göra nått. om jag inte kommer på nått att göra eller om de inte händer nått roligt idag. men de brukar de ju inte göra i sandfors alla är ju 65+ :s .
men jag kanske går ut och fotar lite eller nått. få väll se vad de blir.:] men nu ska jag dåse lite tv och sen kanske klä på mig och sen får vi ju se. (upprepade mig lite:( )

finns mycket minnen här

//LOIVISA ( L ) *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0