varför sandfors:O?

asså varrför ska just lovisa liedgren bo i sandfors,jo jag kan ju säga varöfr vi hatar de. 1.finns inget att göra här. 2. finns ingen att vara med. 3. ingen vill komma hit(hör ihop med 2:an) 4. de är bara 65+ som typ bor här. 5. om man har ett minns så ska de ju typ försvina(menar sandforsskolan) om ni vill så kan jag typ skriva en hel bo varför man inte ska bo i sandfors. FLYTTA ALDRIG TILL SANDFORS:o om du inte vill vara ensammen i hela ditt liv. menmen nu ska jag inte typ vara emo , dagen blev ju okej fick typ 1500 :- de var ju bra. sålde typ fika får 3000:- :]. sen var de hem fixa till sig och vara till sire ,där skulle vi äta.:s . hem med 6-hjuling, vara ute och fota lite sen nu sitter jag vid datorn. som ni fattar.
 har mycket mer bilder en orkar bara inte. :s hatar sandfors för myket:o

//LOVISA ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0