vill vara ett träsktroll:]

de skulle jag typ vilja eller jag skulle vilja vara Fiona ,hon är så fin och snygg.och hennes man är så rar. nu har jag sätt alla tre filmerna och taggar tills den fjärde kommer ut:] eller jag har ju inte sätt dom eller tre ikväll men på typ tre dagar och sen en annan film som jag inte veta vad en typ heter men den äger också.händlar om snurresprät och hans kompisar:D och om *majkeljordon:] men nu ska jag se HOCKEY :D:D med min far tror jag de blir sen ska jag nog sova .imorgon kanske de blir lillagranberg annars hjälpa till hemma,ta bort garderoben:s eller hur de nu stavas:]

DE BÄSTA TÄNKAR STÄLLET MÅSTE JAG SÄGA ,LOVISA LIEDGREN ÄLSKAR DET
//LOVISA ( L ) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0