de kommer nog aldrig bli bra..

igår var jag ju med Erik;D vi såg film, världens typ bästa. eller vi såg inte så mycket , menmen den var då bra. ni kan ju gissa vilken:]? aa sen gick vi till gympan ett tag och sen for vi till boliden. satt lite med elin och sen var vi med olivia och linn. åt pizza och spelade piljard. och sen så for jag hem. eller aa han också , och idag hade jag match typ 10.00 skulle vara i skellefteå 9.30:( och i första bytet så klar lovisa ska stäka sig och sedan blir hennes äckel fot piss och blä så nu måste jag typ vila en vecka;( menmen hoppas de blir bättre snart. men nu sitterjag hos mormor och inte går nått. hörs sen:*

gammal..



Kommentarer
Postat av: olivia:)

"vilken dag?<3" ???



VILA EN VECKA ?! (l)

2010-11-20 @ 14:35:59
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0