en bra start på lovisa helg:D

igår efter skolan for jag till erik:*:* vi gjorde typ inte så jättejätte mycket. fick till bollhallen efter maten och jag vann föratt ni vet ju att jag är bäst;$ aa men pojken är inte så dålig han heller:]hihihi sen spelade han gittar får mig;D och sen fick vi till ug .eller han skusade mig eller hur de nu stavas .på ug såg vi typ idol och sen var med folket där. eller jag gjorde blåhaka på han:] aa och sen har jag ont i bakloret. linnea slog mig;s HAHAHA,men idag är de match och nu taggar lovisa:D:D:D .och sen är jag ju själv hemma hela dagen:D aa så skriver nog mycket. och sen ska jag kanske göra en ny haeder';] men ska kläpå mig:] vi hörs:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0