fiamed knuff äger jag i:D

dagen:]


idag är de ju nicce skoldagen. 3lektioner. och idag gjorde jag typ inget:].på svenen gjorde jag religon och sen satt jag bara där:] på engelskan lyssnade vi på en sak och sen typ pratade vi .. och sen hål 2timmar och sedan samhälls och sen slut. efter skolan spelade vi fia som alltid .eller aa gjorde de på hålet också. och albin blev jättejätte arg;$ ganska kul ändå. och sen gick vi och fikade och sen typ spelade mer fia. jag var med linn och olivia sen kom gustav och vi gick och fickade och på ica:] sen gick linn och olivia och jag fikade och sen blev de spel med linn:D:D:D ikväll händer de intemycket ska städa mitt rum och kanske elin. men skriver sen:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0