ont överallt men ändå glad.

har ont i magen.. foten huvudet men ändå är jag så glad, vad är de får fel på lovisa ?;$ aa de kan ju vara att hon är kär men de kan ändå inte vara så stark eller;]? HAHAHaha, när jag vaknade villa jag bara tra täker över huvudet, och somna igen. hade försovit mig ohc hade så ont i huude/ magen så orkade inte stiga upp. men när jag var uppe var de okej, eller aa hade ju fortfarande ont menmen. klarade 12 kenaps idag på gympan fast jag inte skulle vara med:]aa men annars inte så mycket. spelade fia som alltid.. a min skriver sen:*

TAGGGGGGGGA JULLLLLLLL :D :D :D :D <3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: olivia:)

LOVISA ÄR HET

2010-11-23 @ 23:11:01
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0