trött,tröttare,tröttast.

ledsen att jag inte har skrivit men itorsdag blev de ju stan och sen filckorna . och på fredag hann jag inte. föratt då for tjejerna och sen ringde elin och sa att vi skulle fara om typ 45min. och jag hasde inte gjort nåt.. så då fick jag bråttom. vi skulle till boliden, på ug. (säger mer om sakerna sen)- och igår skulle vi fara 7.00 och jag hann ju med bussen:( aa och sen kom vi hem sent och då skulle vi till malin. som fyllde år:)


men på trosdagen for vi ju till stan och åt sen när vi skulle bowla så hade dom nte banorn.. så vi fick vänta i 1timme:( men sen så kom jag 2:a och sen for vi till mig och åt middag och efterrätt igen:] och pratade och typ så. sen så när vi skulle sova slåg de över får mig. hade ätit alldeles för mycket socker. så att jag blev helt .. aa jag kommer inte ihåg kvällen;$ menmen på fredgane gjorde vi inget vi var trötta och typ såg film. men sen typ kvart över 4 for jag till boliden men dick. eller han körde. jag sofia och elin skulle på ug. men vi fick vänta typ 2timmar hos elins farmor. aa men sen på ug då var jag med erik,& de gillas:*:*:*:*:*. vi såg typ film men de var läskig och sen typ for jag hem eller han också .och igår var allt bara drygt.. buss dit och sen inte typ göra nått. aa men nu är de iallafall söndag och de gillas mindre. skolan imorgon:( och sen har jag match idag. men de är ju kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0