LEDSENLEDSEN..

asså jag vet jag inte har skrivit på ett år typ ,men har haft jätte mcyket ihelgen. och sen så har jag inte suttit vid datorn på hela helgen .menmen de ar ju disco på fredag och då sovade elin här sen på lördag var jag med hon sen städade bakade färgade håret och var på hockey. men var också med emma och abbe. sen på söndag har jag jätte mycket. hade komfa 11.00 istan och sen så hade jag fade gala som skulle vara 15.00 , men jag komme ju lite sent. sen så skulle jag bort och sen hade jag biologi. men nu är jag här och aa skriver lite. skolan var okej, finns inte så mycket att säga om den. eller jo idag fyller mamma och elin olfsson år:D GRATTIS:* och sen så är de innebandy .men kågeborna ska också koma:) men så kanske skriver ikväll:)

förradiscot:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0