en plast i solen

nu är jag här:D
ledsen men asså de är mycket nu får lovisa . menmen resan var kul och allt gick typ bra. men de är ju dyrt där och så så jag köpte typ en väska och ett hårband. de var som de.aa men vi här badat och solat. och jag är typ brun:D:D:D:D aa men har bränt mig i ansiktet:( så de är inte de finnaste ,eller de kanske de inte är annars heller:s aa menmen idag blev de ju skola 13.00 bussen till svanström ochg då kom papa och hämtade mig:) aa och nu har jag typ städat eller packat upp och ska snart göra mig fika och har ju läxa så de blir de..menmen kanske skriver ikväll. får se var jag hittar på .vii på hockey men också vara hemma. men de kanske blir mulle men vet inte än. men vi får se. kanske skriver vad jag gör. eller dek ommer jag aa men vi hörs:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0