hur kan man läta en sån persson sjunga som är så dålig..och på film?

har sätt lite film idag på skolan och hon som sjöng var så sjukt dålig.de är ju synd om henne.. aa men sen har de varit vanligt. eller nja lovisa är fett som aa de finns inte föratt hon äter som en häst..:( aa och nu har hon ätit merochmer bara. menmen ska nog börja tränna mer och få bra ifoten:]men efter skolan for jag till stan och pratade med dina,ibussen som typ for jag till aa en som kollade synen:] och hnu har jag beställt mer linser. aa men ikäll ska elin kommer eller snart sen ska vi på TG:D HAHAHAHAH aa men sen ska jag väll klippa pappa..och typ säga hejdå till familjen.ska jag vara själv till lördag .eller ska typ bo hos mormor och morfar:S så ja kanske inte skriver så jätte mycket..:( menmen ,snart kommer elin och vi ska typ göra nått.men skriver kanske mer ikväll:]]

DAGEEEEENS :]]<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0