i have this terrible dream ,.




är hemma från skolan och ska snart gå och göra läxor,eller typ matte och kemi.eller aa får se om elin kommer. eller om jag ska fara på innebandy och kolla:]men hoppas de blir nått. annars ksa jag nog ut och gå med mamma. måste göra nått nu när jag har ätit godis hela dagen.. de är inte bra lovisa :O menmen och sen ska jag ladda hem lite låtr till nästa vecka då jag ska till "GRAN CANARIA" asså fy jag taggar:D:D:D:DD:DDD aa men sen vill jag tacka emma att hon kom på skolan och hjälpte mig med matten:] men nu ska jag rekomendera en låt om jag älskar och allt:]]
men hittade inte den jag brukar höraamenmen ska nog göra nått nu..:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0