I´m still in love with you,

har ätit och gjort lite läxor eller aa jag har ätit mycket. typ fikat och sen middga med min familj. ska kanske till mulle men vet inte om de ens blir .annars ska jag be wilma hjälpa att städa mitt rum och sen se hockey med hon:]hoppas hon kan och vill:)HAHAHAHHA,men sen bler de väll mer läxor som ska göras och kanske stan imorgon:]hoppas dom ska till oss. aa men jag säger sen. ska nu typ bara vara och kanske ut och göra mårr. menmen vi hörs. kans ju säga att skolfotot har kommit och jag var ju inte den snygga i klassen och klassen var inte jättejätte fin...
jo men si vi hörs:*

                     Gullitflickan, HIHIHIHIHI ganska gammalbild:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0