vänta de kommer.

mitt jobb ikväll blir att göra en ny header:]ska försöka göra nåttnytt. till aa ikväll. men vet inte hur de kommer gå.menmen .skolan gick då okej bra. gjorde inte jättejätte mycket. på gympan fick jag inte vara med och sen så gjorde vi inte så mycket mer. när jag kom hem fikade jag och sen så satt jag lite här sen såg oth. farmor kom och åt med oss och snart kommer emma:D:D:D:D:D. hon kan men säga är en saknade flicka. asså hoppas hon snart kommer:]] om jag inte hittar på nått annat så blir de att sitta här hela kvällen.orkar bara inte sitta och feta mig ikväll ska till ove&eivor eller hur de nu stavas och ätit imorgon kan blir litefett då nämligen..:( aa men kaske ska ut och göra nått. men ska typ till skolan imorgon men vi hörs kanmske mer ikväll:]hejjjpussss:**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0