varför nu..lovisa hur tidigt på en lördag.?

vaknade typ sex och duchade ,fråga mig inte varför men gjorde de bara den har jag legar isängen och halv sovit med en bok ihanden:]aa sen nu har jag ätit och ska snart kläpå mig och sen blir de stan.jag mamma och wilma ska typ fara .sen ska vi hem och jag ska dömma wilmas match sen ska vi till stan igen till oves. sen hem och sova.imorgon vet jag inte vad som händer fårse. aa men igår kom emma,och emma. asså flickor som man älskar:]:** aa med emma .GG for jag ut och fotade sen såg vi film.typ hela min familj.eller emma,emma,abbe,mamma,pappa ja.. aa den var jätte bra.den for emmahem hon skulle till sinmormorochmofar idag så hon kunde inte följa till stan.aa och sen somnade jag. aa och nu är jag vaken och ska göra mig klar snart:) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0