allting jag vill visa är borta nu

dagen har varit trevli, 9.00 var familjen liedgren i bilden påväg till luleå och sen haparnada . vi köpte rätt så mycket och de blev en läng dag för hela familjen. när vi kom hem vid 19.15 tog lovisa på sig spring kläderna och sprang. de gick rent jätte bra att springa idag. sen blev de att sopa klart allt. så nu har jag inget att göra.. eller jo jag hitta nog nått och de gjorde jag ju ändå bara på 2dagar. aa men nu blir de kanske film eller sitta vid datorn. men jag säger godnatt:*
(har inte så mycket bilder,men jag sitter inte på vanlig datorn nu)

Kommentarer
Postat av: Olivia:)

Håller tummarna för att hon är död

2011-04-25 @ 12:09:54
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0