ännu en gnuta magi på en dag

vaknade och insåg att de skulle bli en fin dag. jag såg lite tv tills de blev frukost och göra sig klar för att gå till EFS.efter de gjorde jag mig klar för att fara till boliden och vara med Olivia. vi såg film och sen pratade vi ett tag tills jag insåg att jag ville ha glass. hon gjorde sig klar för att mötas med folk.vi tog cyklarna till ica och köpte glass, for till skolan och träffade ante,burre, max. pappa ringde och sa att han var på väg och att jag skulle möta han i svanström. jag tog min cykel och började cykla. olivia,burre,max följde med ,olivia for hem vid sig och jag lämnade max vid hans hus. jag och burre cyklade vidare till slutet av Nyholm där han också lämnade mig. möte pappa och vi cyklade hem.vi åt och nu sitter jag här, ska kanske ut med villmer eller bara ta de lungt ikväll.


Kommentarer
Postat av: Olivia:)

Hahah vi såg inte film Lovisa;)

2011-04-25 @ 20:21:01
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0