de är natten som går dagen ljus,och mitt ljus är du

idag har jag varit med albin, vi hade gjort rätt så mycket. eller jag har varit med min älskade familj måste jag säga. vi grillade till luch och vi spelade fotboll. sen tog jag och albin epan till morfars och tog 6-hjulingen till fotbollsplanen var där ett tag sen körde vi vidare i skogen. hade ett lätt vattenkrig sen blev de att fara till morfars igen, för att hämta epan och lämna 6-hjulingen. blev lite fika där och sen hem. duscha och göra sig klar för att morfars och kågeborna skall komma.nu har vi just ätit middag och nu väntar efter rätt och kanske lite spel. vi får se vad kvällen bjuder på.


Kommentarer
Postat av: LINN:)

FINA LOVISA:)

2011-04-22 @ 18:11:30
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/
Postat av: Natmilia

TANDSTÄLLNING ÄLSK!!!! :D<3<3<<3<3<3<3<<3

2011-04-23 @ 14:15:07
URL: http://fckinginsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0