du säger en hemlighet som du vet att jag aldrig kommer säga till någon

efter skolan for jag och elin ut och cyklade med villmer, gick ju inte jätte bra. men vi gick en pratstunda och de gick jätte bra. vädret var på topp och mitt humör också. har haft lite ont i naken idag men jag tror de blir bra. när vi gått ett tag och var hemma igen så åt jag och duschade. ikvällen skulle spänderas på UG i boliden. så jag och elin for dit, var en spänande biltur med evelina som förare men de gick toppen. när vi var där händer de inte jätte mycket. men de var trevligt. imorgon är jag ledig dock måste jag stiga upp tidigt. ska och kolla min fot, och de blir toppen kan man säga. då kanske jag får veta för att få den lite bättre och hur jag kan träna den. men jag skriv före de toligen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0