jag vill att allt ska bli som före olyckan, nu är allt så annorlunda

nu är jag hemma och har ont i foten+ huvudet och naken. igår på dagen cyklade jag jätte mycket och de var trevlig att känna vinden i håret igen. sen gjorde jag mat och åt lite efterrätt och sen till boliden och vara med olivia. först var man på gudstjänst med massa annat folk. sen gick vi till olivia och mystet med chips,godis och prata. sedan gick vi till kyskogården och fick träffa jesper och ludde. vi pratade och skrattade ett tag, ganska länge vill säga. sedan gick vi till olivia igen och sovade. vaknade och pappa kom och hämtade mig .for hem och sedan gjorde jag mig klar för stan. köpte typ inget. albin hade match och den slutade 0-2 men jag hann inte se hela för att jag hade träning. den gick ganska bra, fått ont i foten men inte farligt ont. nu ska jag fika lite och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0