ser så ledsena ut, men gladhet kan man inte köpa med pengar

blev inte jätte mycket mys igår. for till gympan med wilma lalla albin markus adam wille emma lukas jack och robin. men när allt var slut var de bara jag wille och adam dom andra hade farit. men de var trevligt. kom hem och såg lite film. när jag vaknade i morse såg jag klart filmen och åt frukost. sen for jag emma pappa och albin till stan. köpte skor byxor och en ögonbrynspenna kortbyxor ett cyekltdäck och sen slang/rem,vet inte ad de heter. dom andra köpte också saker. sen var de att fara hem och byta däck sen cykla med villmer. sen har jag hjälpt abbe med hans skåpp på firman. nu blir de snart middag och sen vet jag inte vad kvällen bjuder på. imorgon ska jag då till malå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0