varje gång jag kommer nära går du iväg

har sjuk ont i huvudet. har haft de hela dagen. fryser en gnutta och trött. skolan var okej. fick till baka geografiprovet och jag hade ett fel:$ men sen hade vi ju mate prov och de gick nog bra. vi lyssnade ju på 9erna som hade spelaning idag och de var jätte bra. tycker de var lite lite låtar men de var ändå bra:) när jag kom hem hade inte wilma gått med villmer så jag var tvunget att göra de. drog på mig några andra klärder och en jaka sen var de att gå med han. när jag kom hem kockade jag te och såg how i mett yuor mother .nu snart tror jag att jag ska till mormor och äta.

lite konstig men hittade ingen.


Kommentarer
Postat av: Liger

Oh I love my guitar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0