du kommer alltid att vara en ung pappa i den värd du lever i

Igår var de spelkväll hos oss och såklar vann jag, men de var trevligt. idag 10.00 var Wilma och hunden borta och vi var påväg till Arjeplog för att lämna albins saker. stannad på Dollar$Store på vägen dit och sedan åt vi pizza när vi skulle hem. lämnade han i Båtfors där de blev fika och när jag kom hem for jag ut och sprang. när jag kom hem för ett tag sen duschade jag och nu har jag fikat. snart blir de kanske sängen och en film eller sova. är ganska trött fast jag sovde i bilen. men imorgon är de skolan.


Kommentarer
Postat av: linn:)

nejmen va sött!

2011-08-22 @ 20:03:39
URL: http://linnwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0