du går i samma kläder som alltid

Onsdag:for till burre och sedan gick till boliden med linn och moa. tränade, hem till burre åt tårta och hade de trevligt.
Torsdag: for ut och sprang efter skolan, tror jag hade feber men de gick ändå. såg hockey med farbror mor och syster.sedan var de sova sig frisk.
Fredag: skolan, bad på gympan och de gick super bra måste jag säga. hem och ut med hunden,sedan fara till stan och äta sedan till nordanå. julgalet såg vi ikväll och den var asrolig.
nu har jag tagit fram allt till imorgon, även nästan alla pengar jag ska ha med mig. imorgon drar jag och mina tre vänner till luleå, önska oss lycka till och jag säger god natt. ska vara senast 7.40 i stan imorgon.


Dessa tre flickor följer med mig till Luleå imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0