när jag hör din favorit sång blir jag kär och vill dansa hela natten

Tisdagen blev de julklapps inglagning sedan basta med fika och film. när hon hade farit blev de ta farm all saker till onsdagen aktiviteter.planera grötfesten, innebandyturnering som våran klass vann, tyvärr var lärarna lite bättre men vi vann i skolan. på eftermiddaegn var de reppa till kvällen. gjorde oss klara och sedan blev de görtfest. den blev mycket bättre än vad jag trodde, jag är nöjde med sakerna jag gjorde och jag de blev jätte trevligt. efter vi städat blev de fara till burre sedan hämta mitt busskort hos moa. nu ska jag snart gå ut på firman och äta lite smörgåstårta och sedan bege mig till min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0