varför är allt såhär, hur kan allt vara så bra utan dig

gårdagenskvällen spenderades med olivisa:d  varför är hon så bra? aa den frågan ställer jag mig varje morgon,eller så inte. näe men vi hade så grymt mysigt :d vi spelade uno och såg melodifestivalen.efter vi varit galna nog drog vi ivåg till ug och spelade litelite spela .eller aa vad vi nu gjorde där. sen gick vi hem igen och när vi kom hem till henne gjorde vi inte jätte mycket. eller ärligt kom jag inte på vad vi gjorde, vi var jätte trötta. men vi typ 3.00 blev vi pigga och låg och typ skrattade sönder, de var ganska kul. sen somnade vi. på morgonen ringde pappa och typ väkte oss, vi gick när vid 13.00 och åt och gjorde negerbollar;d jag får ju inte göra de hemma :$ aa sen for jag hem efter vi ätit lite av dom. och nu är jag hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0