DU TALAR TILL MIG PÅ ETT SÄTT SOM GÖR MIG GALEN AV LYCKA

idag på skolan,eller aa vi var inte på skolan vi var istan hela 8.an och kollade på trädoch trä .och sen gjorde vi några uppgifter eller vad de nu var:) men de var trevligt. blev nerbrotad av burre ett par gånger med vi skrattade till varje xd .blev till sist att jag låg på marken ner kastad av hon för att han nästan tappade balansen.aa de var galet. när jag kom hem hade jag inte mycket tid för att jag skulle göra maten. sen blev de innebandy, men de gick inte så bra. för att jag var så trött och hade inte typ ätit middag jag hade ju så brottom.men nu sitter jag och äter glass med polka. OCH SKA SNART GÅ OCH SE OTH:$ skriver kanske ikväll:*<3

JAA OLIVIA DU ÄR SNYGG


Kommentarer
Postat av: OLIVIA :)

ÄR DE BARA JAG ELLER HAR JAG ÅRETS NERV PÅ HANDEN

2011-02-16 @ 23:30:22
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0