samma gamla visa men vet inte vad de är för låt

helgen har varit grymt rolig. har nog inte prata om samma människor så mycket. men vi har pratat om allt och de har rent varit bra;] igår for jag elin och sandra till boliden och var där. de var trevligt eller jag kunde inte somna ,jag och elin sovde i boliden .jag har haft så ont i halsen och nu har jag typ ingen röst..:( och feber på de.. men troligen blir de ändå skola imorgon. eller jag vet inte , men idag har de varit bra. (måste bara säga vad jag har gjort som var bra) . vi hade ju match och den gick typ ganska bra. 1-3 men de är ju som bara siffror vi var ändå bra. efter matchen for jag och albin till sire och fikade fick med oss markus ut och köra skoter så vi for en runda:d de var trevligt sen for vi hem och åt glass men fruktsallad:] och såg "how I meet your mother" ,sen blev de att laga mat och göra chokladbollar:D men nu snart ska jag duscha och sen vila till mig får helgen som kommer:D


SKOTERPROFSEN SJÄLVA;]


^lite bilder från helgen;)^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0