Gästblogging:)

BusigtBusigt:)

Hejhej, tänkte bara gästblogga lite här på älsklingen Lollans blogg:)
Vill bara att alla ska veta att Lovisa Liedgren är en av dom underbaraste B-ruudarna i denna värld!
Och ni som inte känner henne eller inte tycker om henne, ni har mer än missat något jag lovar er!
Denna flicka bjuder alltid på possitiva tankar och ord, man ser henne nästan aldrig(skulle vilja säga aldrig, men då ljuger jag lite) ledsen eller att hon mår dåligt, utan de är alltid fullfart på den flickan.
Denna flicka har gjort många av mina dagar och jag älskar henne för vad hon är till mig.

EN UNDERBAR VÄN!
Synd att inte alla har en sån...

Men de var allt för mig! Nu tror jag att alla vet att Lollan är en underbar männinska och framförallt flicka och vän.

Ha de bra:)

hahha, gissa vem som skrive detta ;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0