god natt mitt hjärtat de är dags att gå

har varit i boliden ikväll. men före komme sofia. vi bakade och snackade .jag var tvungen att duscha så de blev en snabbing. sen åt vi middag men folket som var nere. såg lite hockey och sen så for vi till boliden.
de var grymt trevligt att träffa folket igen. mitt folk ;D fick träffa MAJA:D FILIP:D RAZMUS:D<3 OLIVIA:D♥ (men de var ju inte så länge sen men hon är alltid trevlig att träffa) & sist men INTE minst, ERIK:D:D:D:D:D♥♥♥♥♥ men de var ju mer folk där men de var dom jag typ var med ;);) saknade lite albin. de fanns ingen att skratta åt,lite tråkigtxd aa men nu ska jag sova. jag måste vila till matchen och sen är de ju skola snart :S:S:S
GODNATT:*:*

GRYMT SNYGGA:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0