jag ser vad livet ger till både dig och mig

helgen har varit lång men ändå kort. eller aa de har hänt mycket.. fredagskvällen blev lång. inte den roligaste kvällen jag har varit med om, menmen. fotbollen var så grym så jag spyr. jag älskar att spelra fotboll men också mitt gryma lag:D:D aa och sen blev de ju boliden. de hände typ inget.. lördagen var okej. eller matchen blev inte så lyckad.0-6..:(:( menmen vi vartyp bra:) sen blev de att duscha och sen äta pizza men sandra elin och sofia:D vi hade då trevligt. måste bara säga att sandra tycker jag är jätte rolig ;dd eller hur de nu var;)? sen efter att ha suttit på pizzan 2timmar gick vi till efs och lyssnade på när erik♥ skulle sjunga. så klart han var asgrym men de är han alltid. sen gick vi och byte kläder for på OK och sen lanet:) på lanet hände de inte så mycket från början men efter ett tag så var de café stund,linus och linnea hade gjort cafe och muffins:D:D MUMSSSSS:D sen blev de sång med rebecca och erik .eller aa de var många som sjöng aa och sen hem och sova. upp klockan 8.30 för att vara 10.00 i bergspyn. aa har varit där till 16.00 och nu blir de ingen träning utan att vara hemma med mamma och wilma. ska läsa samhälls och engelska sen blir de mys:D men bilder från när linus tog kameran kommer nog sen;)

DU ÄR ASGRYM ;*<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0