när älskar vi varandra

fredagskväll var grymtrolig. men flickan vi skötte har man aldrig en tråkig stund. och sen sovde jag hos elin. vaknade gansak tidigt men så spelade jag på hennes mobil]sen så åt vi frukos och kläde på oss . pratade lite sen for jag hem och gick ut och fotade innan jag duschade och gjorde mig klar för stan och besök av älsklingerik;* och sen kom elin.vi dansade och som alltid skrattar man åt vanadra. sen for familjen+ erik till stan och till pelle och annika:d sen begav vi oss till hokceyn. och träffade världen. razmus,linus,linnea,sandrak,elin,abbe,emma, och sen tror jag typ de kom några mer. men jag stod så trångt så jag vet typ inte xd. aa menmen de var trevligstämning och jag för första gången viftat med en flagga på hockey och hoppat med i låtarna:d aa men sen gick vi till pelles igen och sen for vi hem och sova. nu är de söndag och idag ska jag nog ta de lungt. göra matte och så:))


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Hihih, ja. Dom är lika söta ^^

2011-01-23 @ 11:48:17
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0