de är att leka med eld när du tar upp de här igen

Igår när min käea kommit kom även minm släkt, eller en del av dom. efter maten spelade jag Burre Albin och Emma kort men vi seplade också nått mer spel senare på kvällen sedan for vi och spelade fotboll med Evva och Lukas dock tror jag att mitt lag förlorade. Idag for jag till min kärlek och har varit med han hela dagen. vi hade fiskat med Madde och Ante sedan åkt i hans nya fina Epa, vi byggde pussel, gick ,pratade och myst. hann med mycket innan min bror kom och hämtade mig sedan tog hans bil oss till fotbollsplanen där vi spelade lite fotboll. snart ska vi ut i husvagnen kanske se en film eller så ser jag en inne eller så ser jag ingen de får vi se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0