detta var vår sista dag tillsammans, nu börjar allt om på nytt


detta var min fredagkväll- min käre bror körde mig till olivia och vi tog moppen till vårt fina ställe och väntade på linn. satt och pratade även nu hon kom. när vi hade insätt att de var för kalt att bada for vi till linns stugao och badade badtunna med moa. jätte mysigt och jätte rolig hade vi. på morgon hade vi en liten söt grabb som väkte oss. vi tog mopparna till strömfors och jag gick till min älskling. sa hej och sedan kom min bror.

när vi kom hem duschade jag och gjorde mig klar för att Bohmans skulle komma. vi åt middag och efterrätt, spelade kort och pratade. min käre man kom hit med sin supermoppe, som vi sedan körde till strå med. vi vann på vägen dit men hem gick de inte lika bra. alla badade utom jag Elin och Burre vi gick runt och kollade lite hör och där sedan pratade vi. när vi kom hem spelade vi mer spel och åt kladdkaka, när mina kära vänner farit gick jag och la mig. men nu är jag vaken och ska göra något.


jag och min bror skulle dela på maken och han fick börja ta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0