jag kan inte hjälpa de att de är sant, allting jag gör är för dig

idag kom burre hit vid 13.00 vi hoppade studsmatta. vi packade en väska och behag oss ut i skogen för en liten picknick men de blev så passa mycket fluggor och mygg så vi gick till fotbollsplanen spelade lite sen gick vi hem. han hjälpte mig att packa och sen åt vi middag. efter middagen tog vi en glass när den var slut gick vi till elin och anton och frågade om vi skulle spela kubb. vi spelade 3gånger men de gick inte så bra för mig så vi slutade och gick hem till mig. pratade sedan begav han sig hemåt. nu har jag snart packat klart, ska ta fram lite saker till sedan är de sängen, imorgon blir de bil hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0