jag kan lova dig att vad som än händer är de du och jag

Igår på förmiddagen städade jag en bil och gjorde mat, när jag satt och åt fick jag ett smsa om jag vill med till strå. jag förljade burre ante och anton dit. hoppade lite sen for vi hem, burre och jag stannade hos mig hämtade lite saker sedan for vi till han.snäll som han var följde han mig till olivia efter ett tag och där spänderade jag kvällen och natten. vi for ut med hennes fina båt i sandviken, åt kycklingsallad, pratade,såg film och skattade en heldel. begav mig till burre igen idag vid 13.30, vi for och badade, på ica och myste. när jag kom hem gjorde vi mat och sedan tog vi och for och badade lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0