många historier har en hjälte och i min är de du

de finns mycket att säga om gårkvällen. men jag ska försöka att fatta mig kort. när mina vänner kom hit åt vi jordgubbar chokla glass och spelade eftersnack, men de blev inte en långstunde öfr att vi tog mopparna till Sandfors Arena. spelade fotboll men de gick inte så jättebra för flickorna så vi körde till står och grillade. nog för att vi var där lite var de mysigt. vi tog ett beslut att vi skulle tälta i Sandviken, stannade till hos mig för att hämta saker sen var de fulfart till boliden. hämtade tält och allt men kan behöva för en campingtur. någongång på morgonen kom ännu en till jesper men somnade rätt fort han kom. jag somnade i ett litet tält med jesper linn och burre. vaknade någongån, har inte haft någon klocka så jag vet ingen tider. men efter vi tagit ihop allt for jag med burre till han och halvsov. pratade och myste tills albin och emma kom och hämtade mig. tog mig lite mat och spelade rock band. sen har jag bara slöat, har just ätit middag ute i solen. nu blir de att göra något så jag inte somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0