du är mitt liv nu, och de räker helt klart för mig

när jag vaknade i morse kände de som om de var lite för tidigt. klockan var inte ens 7.00 så jag startade en film och somnade till den. vaknade vid 8.00 igen och gick och åt frukost. då ringde farmor och frågade om jag vill med till kåge. jag for till henne med villmer sen cyklade jag till mormor där dom skulle hämta mig.men jag stannade där, fikade och pratade med henne, mycket trevligt. cyklade hem och gjorde lunch.nu ska jag snart göra mig klar för att fara till strömfors, och sedan hoppas jag att vi ska ta en tur till boliden för att få träffa min allra bäste vän olivia. vi får se vad vi hittar på, men jag börjar min eftermiddag i strömfors hos Burre:*


Kommentarer
Postat av: en elite

å burre e SÅ snygg ;)

2011-06-22 @ 21:58:08
URL: http://jagebög.blogg.spot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0