jag blir glad när du ler mor mig som du gjorde förr

gårkvällen blev Super.när jag kom till boliden,tog vi mopparna och körde mot linn. möte henne och bestämde ett ställe vi skulle grilla på. vi hittade en finplats. efter ett tag kom jesper också och var med oss. vid tolv for vi hem till olivia. linn och jeppe följde dock inte med, men jag olivia och burre fikade skrattade och pratade. efter ett tag for burre hem och vi som då återstod åt gurka ,chips ,dip,tomater. pratade en heldel tills de blev tungt att hålla ögona öppna vi gick upp och sovde. 13.00 komme mamma och hämtade mig. när vi kom hem var de match,wilma hade match mot BODÅ. förlorade med 0-2 men dom var jätte duktiga. nu har vi just ätit middag och jag har hämtat gräsklipparen.ikväll vet jag inte vad som händer kanske vara ta de lungt och mysa med familjen eller kanske ut och sprina.

gårkvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0