jag säger att du alltid kan komma till mig, även då du är ledsen

imorse när jag vaknade kom min hund och la sig och myst med mig. åt frukost och gjorde mig klar för stan. jag och pappa for till stan ca10.00. pappa var klar i stan ca 11.00 så då gick jag på stan ett tag tills mor kom och lunchade med mig. gick på stan till 13.00 då jag skulle vara hos tandläkeren ,de gick bra. 14.00 gick min buss till kusmark. jag hann köpa 6-par sockar, tre trosor, en top, och ett linne . albin och pappa hämtade mig och jag åt glass och såg how i meet your mother, bakade och åt middag. nu kommer snart min kära vän Burre. A-laget har match så han ska vara mitt sällskap under kvällen.
men jag måste duscha också. måste gå nu:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0