när jag blir äldrer ska jag bli starkare

gårkvällen var jätte mysig och jättetrevlig. efter vi fikat lite for vi ut med båten som ni såg. när vi kom hem var de middag, den började vi att snaska på ca 19.30 . vi åt middag,sen efterrätt. efter ett tag började vi spela Eftersnack, vi ca 2.00 tiden degav vi oss till husvagnen där jag sovde. vi var hemma ca 13.00 då duschade jag spelade lite Rock Band med emma ,ante och albin. sedan kom min älskade burre hit, vi spelade lite kubb med familjen åt middag och myste. efter ett tag tog vi en filt och gick ut. pratade och hade de trevligt. fikade sedan for han hem. nu har jag plockat ihop i mitt rum och ska nog snart sova.
 vi får se hur morgon dagen blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0