allting du ser är inte svart och vitt, för att under ytan finns de så mycket mer att se

skolan var bra idag. hade hål från 9.00 till 12.00 de var bra. jag köpte hårfärg så ikväll ska jag troligen färga håret ,eller emma ska. aa men sen på hålet fick jag masage eller hur de nu stavas av rickard i allafall. sen spelade vi landhockey eller bandy vad vi nu ska kalla de, men de var kul. tyvär vann ju pojkarna:( men vi var ändå bra, gympan gick bra. men så klart ska lovisa få ont i foten och har ont nu.. inte bra, men jag kommer typ alltid att få ont om jag gör nått "överanstängt " eller vad man nu ska säga. aa men nu ska jag ner till familjen och Paula:D hon ska komma hit ikväll, men nu vill jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0